Suport tehnic
Deoarece ne gandim in permanenta la clientii nostrii, incercam sa oferim si servicii de asistenta tehnica la cel mai inalt nivel.
Un parteneriat de consultanta se bazeaza pe respectarea si intelegerea cerintelor clientului, nevoile acestuia avand intodeauna prioritate.
Solutiile oferite de specialistii nostrii sunt personalizate pe masura nevoilor dumneavoastra si sunt rezolvate in cel mai scurt timp posibil.
Rolul sistemului informatic al unei companii este acela de a genera valoare, sa ajute in îndeplinirea obiectivelor. Problemele, inerente de altfel, trebuie minimizate prin dimensionarea corecta a sistemului informatic si mentinerea acestuia in stare optima de funcţionare.
Pentru derularea optima a unui program de mentenanta IT este necesar:
- auditarea initiala din care rezulta situatia actuala
- propunerea unui plan de rezolvare a problemelor actuale si de dezvoltare
- rezolvarea problemelor actuale constatate
- stabilirea unui plan de mentenanta anual
- efectuarea reviziilor periodice planificate
- stabilirea unor rapoarte de performanta
Pe toata durata derularii contractului de mentenanta pe langa suportul oferit infrastructurii hardware clientii nostri beneficiaza de consultanta in alegerea celor mai bune solutii pentru companie.
Suport tehnic
Pentru solutiile de care aveti nevoie va putem asigura consultanta, implementare si suport postimplementare, impreună cu trainingul necesar personalului IT sau externalizarea activitatilor de suport in procentul pe care il considerati necesar.
Serviciile noastre au ca scop final sa va transforme propria infrastructura IT dintr-o componenta generatoare de probleme intr-un instrument eficient, aflat permanent la dispozitia dumneavoastra si capabil sa facă fata cu succes oricaror provocari.